• Darmowe narzędzia od Google do doboru słów kluczowych

    • Google Correlate

      Mało popularne narzędzie badawcze, które pochodzi prosto od Google. Google Correlate jest bardzo proste w obsłudze. To narzędzie pokazuje dobór słów kluczowych, które mają tendencję do występowania razem. Wrzucimy w tą aplikacje słowo „łóżko dla psa”. Google Correlate podpowie nam, że ludzie szukają „małe łóżko dla psa”. Jest to więc przydatne narzędzie.

      • google.com/trends/correlate/
    • Google Keyword Planner

      Planista Google jest narzędziem, które daje bezpośrednio słowa kluczowe dla witryny. Dzięki temu narzędziu dowiemy się dużo o konkurencji m.in. szacunkową stawkę CPC oraz popularność słów kluczowych. Dzięki temu znamy konwekcje dla danych słów. Można powiedzieć, że Adwords i Keywords Planner są ze sobą połączone bardzo mocno.

      • adwords.google.com/KeywordPlanner/
    • Google Trends

      Google Trends to narzędzie które jest ważne gdy planujemy rozpocząć prace nad nwym słowem kluczowym. Dzięki temu narzędziu możemy sprawdzić czy nasze słowo jest coraz bardziej czy coraz mniej popularne w wyszukiwarce. Dzięki temu narzędziu unikniemy pozycjonowania umierającego słowa kluczowego.

      • google.com/trends/
Comments are closed.