• Darmowe programy do analizy SEO i optymalizacji stron internetowych 2017

    Pozycjonowanie kwestia kluczowa dla każdej strony. Chyba każdy zdaje sobie sprawę co to oznacza. Najprościej rzecz ujmując jest to np. ułatwianie klientowi dotarcia do naszej strony. Podam przykład jak z życia. Jesteśmy producentem materacy mamy piękne łózka. W tym miesiącu otworzyliśmy sklep detaliczny w jakim mieście. Niestety jednak nikt nie wie gdzie on jest, bo zapomnieliśmy o reklamie. Podobnie jest gry zapomnimy o pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce. Pozycjonowanie można porównać z pokazywaniem drogi do naszej witryny potencjalnym klientom.

    Pozycjonowanie odbywa się to poprzez przekazanie informacji o biznesie wyszukiwarką oraz innym witryną. W tym artykule jednak nie chciałbym bezpośrednio zajmować się pozycjonowaniem stron internetowych. Chciałbym poruszyć temat przygotowania witryny pod względem optymalizacji, analizy i doboru slow kluczowych. Można powiedzieć, że jest to rodzaj marketingu w tradycyjnym sklepie.

    Przyrównałbym go nawet do odświeżania frontu sklepu: czyli malowania fasady sklepu, mycia okien oraz zamiatania przed sklepem i zawieszaniem szyldu. Celem tego zabiegu jest zachęcenie potencjalnego klienta do wejścia i ocenienie sklepu wysoko. Jedyna różnica jest taka, że naszym klientem sklepu internetowego jest robot Googla. Przejdźmy zatem do rzeczy, prezentuje poniżej listę narzędzi przydatnych do Content Optimization.

Comments are closed.